Garantie

Wij garanderen dat je bij Superlit een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is de wettelijke garantie.

Als het niet zo is, zoeken we naar een goede oplossing. We regelen een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je aankoopbewijs bewaren we in je account en sturen we je op via de mail.

Reparatie

Defecte producten verstuur je naar onze reparatieservice. Je krijgt een adreslabel en een speciaal label om in de doos toe te voegen.

Is een reparatie gratis?

Binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn repareren we je artikel gratis. Ook buiten de garantievoorwaarden laten we je niet in de kou staan. We repareren je artikel tegen betaling maar geven eerst een inschatting van de kosten.

 

Als u vragen heeft over uw bestelling kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier hier of op info@superlit.nl. Indien je liever zelf even rondkijkt hebben we de antwoorden op veelgestelde vragen verzameld in onze FAQ.