Zolang je artikel nog niet verzonden is, kun je annuleren. Echter verwerken we meestal bestellingen snel. Daardoor is je artikel soms al verzonden voordat je ons contacteert. Uiteraard kun je dan binnen de zichttermijn retourneren.

Als je je bestelling wilt annuleren, contacteer dan onze klantenservice.

Klantenservice
Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

We betalen je meteen terug zodra we de annulering verwerkt hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

iDEAL of Bancontact: binnen 3 werkdagen
Achteraf betalen: je hoeft niet meer te betalen
Creditcard: de reservering wordt na 3 dagen opgeheven.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Soms kunnen we niet leveren en moeten we een bestelling annuleren. Dat doen we nooit zonder je meer informatie te mailen. De meest voorkomende redenen zijn:

- de voorraad is op
- de adresgegevens zijn onduidelijk of kloppen niet

Je krijgt niet automatisch een nieuw artikel, maar we zorgen er wel voor dat je snel terugbetaald wordt. Als je nog niet betaald hebt, hoeft dat niet meer.

Toch nog vragen over uw bestelling? Neem contact op met via ons contactformulier. Indien je liever zelf even rondkijkt hebben we de antwoorden op veelgestelde vragen verzameld in onze FAQ.